Obiskovalci boste vzljubili Sejem kozmetike, lepote in frizerstva BEAUTY FORUM by COSMPROF, saj bomo poskrbeli za nepozabno doživetje vseh ljubiteljev lepote.

“BEAUTY FORUM 2023 bo za obiskovalce odprt v:

  • soboto, 15. aprila 2023 od 9.30 do 19.00
  • nedeljo, 16. aprila 2023 od 9.00 do 18.00

Vstopnice za obisk sejma kupite na blagajni sejma.

VSTOPNICE ZA VSE DOGODKE (HAIR FORUM, PATRICK CAMREON, BEAUTY DAN ZA PRIJATELJICE, BARBER CLASSICKS) LAHKO NAROČITE TUKAJ. 

ali obiščite www.sejemkozmetike.si.

Cena dnevne vstopnice (enkraten vstop) je 8€.

  • Dijaške vstopnice so subvencionirane in se naročijo v sklopu šole. (Šola naroči vstopnice).

Podrobnosti dogajanja bodo objavljene v programu sejma.

VSE OBISKOVALCE  “BEAUTY FORUM by COSMPROF ”  bo združevalo razvajanje med različnimi dobavitelji lepotne industrije in ponudniki storitev.

  • kozmetike
  • frizerstva
  • estetike
  • wellnesa
  • barber
  • in ostalih kozmetičnih dejavnosti iz Slovenije in regije.

KORISTNI NAPOTKI ZA OBISKOVALCE SEJMA “BEAUTY FORUM by COSMOPROF Ljubljana”:

Sejemsko obdobje

avtor: Evgen Gec

Približuje se čas različnih sejmov, ki se pretežno razlikujejo po velikosti in ponudbi. Kozmetična dejavnost pri tem zajema široko paleto novosti in ponudnikov, ki pomagajo, da se lahko delo v salonih razvija in posledično s tem se odpirajo nove priložnosti za nove ponudbe strankam. Z nekaterimi kozmetičarkami smo si pred kratkim izmenjali kar nekaj mnenj o tem kako pomembno je sejme obiskovati in če je le možnost tudi sodelovati.

Sejem je enkratna priložnost za vsakogar, ki ga kozmetika v kakršnikoli obliki zanima. Je izjemno izhodišče za nove poslovne priložnosti in srečanja z osebami, ki poslujejo v isti ali podobni dejavnosti, kar veliko doprinese pri izmenjavi izkušenj pa tudi predlogov, ki lahko izjemno koristijo pri razvoju dejavnosti v celoti. Vsak dober podjetnik ve, da v kolikor želi biti uspešen se mora združevati in skupaj z isto mislečimi iskati nove možnosti in priložnosti, ki bodo prispevale k boljšemu poslovanju. Sejem ni nekaj kar bo nekdo organiziral se bo temu kasneje postavilo primerno oceno. Je priložnost za vsakogar, ki razume pomen pridobivanja novih informacij, novega znanja in poznanstev in predvsem novih poslovnih priložnosti.

Tokrat se nam obeta izjema priložnost v Ljubljani. Priprave na kozmetični sejem so že v polnem teku in odziv razstavljavcev je izjemen. Pa ne le po številu temveč tudi po razmišljanju. Vsi so podobnega mnenja, da je sejem nujno potreben in predvsem koristen. Ne gre pozabiti, da bodo sejem obogatile osebe z izjemnimi znanji. Ravno tako prihajajo nove generacije kozmetikov s popolnoma drugačnimi pristopi in priložnostmi za izmenjavo izkušenj, mnenj in tudi praktičnih predstavitev ne bo manjkalo. Pa ne le to. Na trgu je zaslediti vse več novih storitev predvsem trendovskega značaja na katere ne gre pozabiti. Naši predstavniki poznanih proizvajalcev so v zadnjem času naredili izjemen korak v razvoju slednjih in kakovost storitev so uspeli privesti na vrhunski nivo, kar je odlična osnova za ustvarjanje še večjega zaupanja.

Zato, da bi sejem dosegel svoj namen pa je potrebno slediti določenim smernicam, ki to lahko zagotovijo, zato poglejmo kaj je pomembno preveriti pred obiskom sejma, kako se osredotočati na ponudnike ali dogodke med sejmom in kako postopati po obisku sejma. Vse navedene značilnosti so ključnega pomena zato, da bo zadovoljstvo ob obisku primerno.

Pred sejmom:

  • Pozanimajte se katera nova znanja in informacije ali izdelke bi potrebovali.
  • Kdo na sejmu lahko določene izdelke ali storitve ponudi.
  • Katere od predvidenih ponudnikov si želite obiskati.
  • Označite si delavnice in predstavitve, ki jih boste obiskali.
  • Zagotovite si pripomočke za zapiske.
  • Planirajte in rezervirajte si termin sestanka s tistimi dobavitelji ki so vam pomembni.
  • Pripravite si zadostno število poslovnih vizitk ali drugega predstavitvenega materiala.

Med sejmom:

  • Bodite striktni. Ne hitite in postopoma si oglejte podrobnosti posameznih proizvajalcev, dobaviteljev in drugih ponudnikov storitev ali izdelkov.
  • Pogovarjajte se s razstavljavci. Ne pozabite, da ravno oni imajo veliko različnih informacij, ki so še kako pomembne. Vprašajte jih v čem se razlikujejo od konkurence, kaj je njihova največja prednost in katere so koristi, ki jih tisti, ki sodelujejo z njimi lahko pridobijo.
  • Udeležite se predstavitev in delavnic. To je najboljši trenutek za pridobivanje kredibilnih informacij. Sprašujte, sprašujte, sprašujte… pri tem pa ne pozabite na zapiske, ki vam bodo prišli prav pri ustvarjanju vaših bodočih ciljev.
  • Spoznavajte nove ljudi. Ne čakajte da bo nekdo do vas prišel sam. To je težko verjetno lahko pa pristopite do oseb pri katerih je zaznati, da se zavzemajo za nove informacije. Pozdravite jih in predstavite se ter povprašajte jih s čim se točno ukvarjajo. Postavite še druga vprašanja kot na primer: kdaj ste z dejavnostjo pričeli, imate zaposlene ali ne, kakšne so vaše izkušnje, katere so še neizkoriščene prednosti ki bi jih lahko izkoristili in podobno… Videli boste kako bo odziv zanimiv.
  • Na predhodno dogovorjenih sestankih bodite točni. Sejem je srečanje na katerem se lahko srečate s predstavniki podjetij na popolnoma drugačnih funkcijah kot predstavniki, ki vas redno obiskujejo. Izkoristite zato priložnosti za novosti, nove pogoje poslovanja, pogajanja in druga odprta vprašanja.

Po sejmu:

  • Strnite vse poslovne vizitke, prospekte ali druge pridobljene materiale ter opravite selekcijo.
  • Preverite delovanje podjetja. To lahko storite preko interneta.
  • Označite in zapišite si tiste osebe ali podjetja s katerimi želite vzpostaviti kontakt in točno si zavedite kaj želite vprašati in kakšna so vaša pričakovanja.
  • Vzpostavljanje kontakta naj bo še vedno informativnega značaja oziroma preverjanje ali potrjevanje že dogovorjenega na sejmu.
  • Ne pozabite na morebitna vprašanja, ki so se kasneje pojavila.

Imejte v mislih, da razstavljavci zato da se na sejmu predstavijo vložijo veliko truda in sredstev predvsem z željo po novih poslovnih priložnostih nakupih in podobno. Namen vsakega izmed obiskovalcev je podoben in sicer pridobiti nekaj koristnega, novega, zanimivega ali celo motivirajočega za prihodnje delo. Takih priložnosti zato ne gre zanemariti saj lahko pomagamo najprej sebi, kupcem, dobaviteljem in posebno domačim proizvajalcem.

Evgen Gec