„Meja je svet. Če ciljaš na luno, boš v najslabšem primeru pristal med zvezdami.”

Tatjana Bizjak je združila dve na prvi pogled povsem različni področji – kozmetiko in svetovni splet.  Tako je nastala Kremca, edini slovenski portal, namenjen vsem, ki se profesionalno ukvarjajo z lepotno industrijo. Na portalu je hitro in z lahkim dostopom približana vsa industrija kozmetičnih izdelkov in storitev, nasveti za podjetnike in podjetnice ter mali oglasi, uporabniki pa lahko preko portala oglašujejo svoje delavnice, izdelke in storitve ter izmenjujejo mnenja v obliki člankov.

Spoznajte ustanoviteljico Kremce, uspešno poslovno žensko, ki je s strastjo in neusahljivo energijo zgradila svoj spletni imperij. Zavedanje, kako pomembno je kroženje informacij in da te povezujejo ne le dobavitelje in izvajalce storitev, ampak tudi končne potrošnike, je Tatjano Bizjak pred petnajstimi  leti spodbudilo k raziskovanju slovenskega tržišča in analizam trga.

Takrat je bila slovenska kozmetična sfera popolnoma drugačna – bilo je nekaj kozmetičnih salonov, za odprtje salona je bil  obvezen mojstrski izpit, ni bilo salonov, namenjenih na primer samo manikiri ali masažam. Pred odprtjem salona je bil obvezen tudi tehnični pregled salona. Danes je situacija popolnoma drugačna. Kozmetičnih salonov je veliko, vedno več je salonov samo za nohte, trepalnice, masaže in podobno. Konkurenca je bistveno večja. Po drugi strani pa se tudi vedno več žensk in tudi moških zaveda pomembnosti rednega negovanja obraza in telesa v salonih. Rojstvo portala Kremca.net . Razpršene informacije, do katerih je težko priti, pomanjkljiva ponudba različnih kozmetičnih panog in premalo povezovanja med distributerji in ponudniki kozmetičnih storitev, je Bizjakovo privedlo do odločitve, da združi dve svoji strasti – kozmetiko in svetovni splet. Tako je nastal portal Kremca.net in njegova ustanoviteljica se je odločila, da se osredotoči  samo na profesionalno kozmetiko.

»S pokrivanjem ozkega področja smo postali edini spletni portal, ki je v celoti namenjen izključno profesionalni industriji. Ker smo edini, lahko še danes bahavo rečem, da smo tudi največji, « se nasmehne Bizjakova. Portal je namenjen kozmetikom, maserjem, pedikerjem, manikerjem, vizažistom, distributerjem, proizvajalcem in vsem ostalim, ki so kakor koli povezani z lepotno industrijo. Na portalu lahko 24 ur na dan, 365 dni na leto iščejo in izmenjujejo informacije glede same stroke.

Lastnica portala je najbolj ponosna na to, da je s portalom uspela povezati tudi distributerje in ponudnike izobraževanj. Slovenski dobavitelji profesionalne kozmetike veliko časa in truda vlagajo v vsak nov proizvod, ki ga pripeljejo na naše tržišče. Poleg tega vlagajo tudi veliko znanja v dodatno izobraževanje izvajalcev storitev. Na portalu Kremca z veseljem predstavlja vsa izobraževanja, dogodke, novosti, reportaže, novičke, ki so kakor koli povezane s profesionalno lepotno industrijo. Na ta način ne obvešča le izvajalce storitev, ampak tudi končne uporabnike. Ti nato storitev zahtevajo oziroma poiščejo v lepotnih salonih.

Internet je izvrstno orodje ravno zato, ker hitro pridemo do informacije. Trenutno je portal Kremca v celoviti prenovi, saj je postal popolnoma avtomatiziran. To pomeni, da lahko tako dobavitelji kot tudi ponudniki sami objavijo svojo ponudbo, šolanje, novosti, reportaže in podobno. Le ne dopuščajo več možnosti komentiranja.

»Socialna omrežja nekateri zelo radi izrabijo za blatenje konkurence. Ne zavedajo se škode, ki jo povzročajo – ne samo konkurenci, ampak tudi sebi. In, ne nazadnje, tudi celotni stroki,« opozarja Bizjakova. Neprecenljiva opora mlajšim generacijam »Jaz osebno nadvse spoštujem vse, ki izvajajo storitve v kozmetični stroki.

Menim, da so izredno marljive in vedoželjne osebe. Opažam, da se izredno rade med seboj družijo. Všeč mi je, da se držijo svojega poslanstva in da nadvse spoštujejo telo in kožo svoje stranke. To se lepo vidi na strankah, ki redno obiskujejo salone in imajo kožo lepo negovano, zdravo, sijočo in

napeto. Vsekakor vsi radi vidimo svoje stranke zadovoljne,« razlaga ustanoviteljica portala. O mladih generacijah pove, da jih izobraževalni sistem vsako leto izšola veliko, po nekaterih podatkih tudi 350 na leto. Trg je izredno konkurenčen, zato morajo pokazati vso svoje znanje in svojo strast.

V kolikor imajo strast do dela, potem je uspeh zagotovljen in vsak si pridobi, glede na svoje znanje in svojo osebnost, svoj krog strank, nadaljuje Bizjakova. Mlajše generacije na portalu najdejo ogromno koristnih informacij, od zakonodaje, do nasvetov pri ustanavljanju svojega podjetja, malih oglasov za nakup opreme ali ponudb zaposlitve, ter možnost, da objavijo svoje znanje, izkušnje v obliki kratkega članka. Ravno to nesebično izmenjavanje mnenj, znanja in izkušenj ter druženje ljudi iz istega poklica,

poudarja Bizjakova, je zelo pomembno za rast vsakega posameznika, absolutno pa ne smemo pozabiti tudi na stalno izobraževanje, s katerim podjetju dvigujemo dodano vrednost.