Sejmi že od nekdaj veljajo za srečanja številnih priložnosti tako za razstavljavce kot obiskovalce. Vsi uspešni vedo, zakaj se je sejma vredno udeležiti, in se zavedajo, da je še vedno najmočnejša oblika – ne glede na razvoj interneta – osebni odnos. Lažje in bolj učinkovito je pridobivanje različnih informacij, večje so možnosti za napredek pri poslovanju in, kar je najbolj pomembno, dodana vrednost lastne ustvarjalnosti.

Kozmetični sejem je najmočnejše orodje predvsem ko gre za srečanja »1 na 1« in okolje, v katerem se srečuje stroka in ustvarja zaupanje.

Zakaj je prisotnost na sejmu tako pomembna najbolje vedo tisti, ki iščejo vzroke za izgubo dosedanjih kupcev, s katerimi so uspešno poslovali in jih naenkrat več ni. S sodelovanjem na sejmu je dvig kredibilnosti blagovne znamke izjemnega pomena, zato se take priložnosti ne izplača zamuditi.

Vsakdo, ki obišče sejem z namenom, lažje zazna dobrega ponudnika, lažje in hitreje z njim naveže kontakt in hitreje pride do novih poslov in vzajemnega zaupanja. Aktivnost je izjemna vrednota, ki jo obiskovalci hitro zaznajo in veliko lažje se odločijo za izbor aktivnega dobavitelja kot pa tistega, ki bi samo želel biti.

Zakaj je sejem najmočnejše oglaševalsko orodje vašega podjetja?

  • Sejemski prostor nudi priložnost za srečanje proizvajalcev, dobaviteljev in uporabnikov kozmetičnih izdelkov skupaj. Pretok novih informacij je zato hitrejši in bolj učinkovit in omogoča pridobivanje novih poznanstev in poslovnih priložnosti, izmenjavo informacij, mnenj in izkušenj.
  • Prisotni so vsi segmenti kozmetične stroke: proizvajalci, dobavitelji, prodajalci na debelo in drobno, ponudniki storitev, ponudniki izobraževalnih programov in strokovnjaki posameznih področij.
  • Izvajajo se predstavitve vrhunskih strokovnjakov, strokovna predavanja in seminarji, promocije blagovnih znamk, delavnice in srečanja z dobavitelji.
  • Je izjemna priložnost za ugodnosti pri nakupu materialov, opreme za salone in izdelke ter pridobivanje novih znanj hkrati. Sejemski popusti omogočajo različne priložnosti, ki sicer niso na voljo in jih gre vsekakor izkoristiti.
  • Ne nazadnje pa z obiskom sejma pomagamo domačemu kozmetičnemu trgu, da se razvija in s tem ponuja nove priložnosti tako ponudnikom kot tudi vsem zainteresiranim oziroma kupcem.

 

EVGEN GEC, vizažist, tržni svetovalec, predavatelj, organizator marketinških aktivnosti v salonih