Tokrat smo na klepet in kavo Illy povabili Petro Pahernik, direktorico podjetja Humanic Slovenija, ki je zadnji dve leti odgovorna tudi za Hrvaško tržišče. Podjetje je del njenega življenja že 20 let, saj je bila prva zaposlena v slovenskem Humanicu, takrat še pod blagovno znamko Jello. Kako je od »deklice za vse« prišla do direktorice?  Z dobro voljo, dobro organizacijo in z veseljem do dela ter odlično ekipo ljudi okoli sebe, pravi ljubiteljica lepega, ki svoj uspeh pripisuje tudi razumevajočemu življenjskemu sopotniku in psički Ajši, ki jo vedno spravi v dobro voljo.

  • Kaj vam najprej pride na misel ob besedi lepota?

Lepota je različna. Lahko si lep lep. Lahko si simpatično lep. Lahko pa si narejen. Lepo? Nekaj pozitivnega, veselega, nekaj, kar me osreči.

  • Koliko je, po vašem mnenju, zunanja lepota človeka pomembna za njegov uspeh v življenju, poslu?

Veliko. Vsak začetek, poslovni ali privatni, je z lepim obrazom veliko lažji. Šele drugi korak je nato odločilen, ali zunanja lepota res pripomore k uspehu. Kakšen pa je človekov značaj? Menim pa, da so ljudje, ki izžarevajo lepoto, bolj sprejemljivi za okolico – če si priljubljena oseba, ti je v življenju lažje.

  • Ste uspešna poslovna ženska v poslu, kjer prodajate izdelke, ki jih ljudje po večini kupujemo glede na videz, z očmi, kot radi rečemo. Kaj je tisto, kar pri različnih promocijah najbolj poudarite? Kako poskušate vplivati na kupce, ki jih nagovarjate?

Najprej bi želela izpostaviti, da je sedež našega podjetja v Avstriji. Humanic je družinsko podjetje, staro že 140 let, in prehaja iz roda v rod. In kaj nam že to pove? Stojimo za tem, kar prodajamo. Usmerjeni smo v modo in kvalitetno obutev. To nakazujejo tudi naše marketinške kampanje. V prvi vrsti lahko rečem, da smo usmerjeni v modne novitete, želimo pokazati modo. Moda pa ne velja le za mlajšo populacijo, modno je pomembno tudi starejši populaciji. Moja mama je stara 77 let in si vseeno želi kupiti modno obutev, vendar blagovno znamko, model in kvaliteto njenim letom primerno. V prodajnem programu imamo seveda veliko svetovno priznanih blagovnih znamk, ki so pri nas v Sloveniji zelo priljubljene in jih radi kupujemo. Nič ne rečem, so kvalitetne in lepe. Imamo pa tudi kar nekaj lastnih blagovnih znamk, ki so po kvaliteti primerljive z nekaterimi globalnimi blagovnimi znamkami in ravno te zelo radi dajemo v ospredje, saj nam je izrednega pomena zadovoljstvo naših kupcev. Še vedno veliko kupcev v prvi vrsti želi kupiti čevlje, ki so jim všeč, ne glede na udobnost in tukaj smo v prednosti, saj usmerjamo naše prodajno osebje v smeri odprtega in strokovnega svetovanja, kar kupci izjemno cenijo.

  • Kakšna je vaša osebna formula za uspeh?

Menim, da si lahko uspešen le takrat, če delo, ki ga opravljaš, opravljaš z veseljem, s srcem, in da pri tem uživaš. Jaz imam to srečo, da sem se pred 20 leti pravilno odločila – za to podjetje in to delo. Pa čeprav začetki niso bili z rožicami postlani, je bilo samo delo to, kar sem si želela: delo z ljudmi v povezavi z modo. Sam uspeh ne pride sam od sebe, na tem je potrebno delati. Potrebno je ogromno odrekanja, sploh v fazi ustvarjanja, in kasneje uspeh tudi obdržati. Veliko vlogo pa imata pri tem tudi družina in partner, ki ti morata stati ob strani in te podpirati. Veste kakšen je moj moto? »Lebe dein Leben,« torej živi svoje življenje. In tukaj mislim tako poslovno kot osebno. Če zmoreš to uskladiti, si na dobri poti do uspeha.

  • Kaj menite o lepotnih operacijah, umetnih nohtih, podaljških v laseh, umetnih trepalnicah in vseh ostalih storitvah, ki jih danes ponuja kozmetična industrija?

Hm, sama se bolj nagibam k naravni lepoti, poslužujem se raznih kremic, rednih obiskov pri kozmetičarki za nego kože. Vsaka ženska je na svojstven način lepa. Vemo pa, da reklame in mediji naredijo svoje in tako je tudi v kozmetični industriji. Enostavno se še tako močne ženske odločajo za umetne »popravke«.  Osebno nimam nič proti temu, tudi sama pogledam lepo žensko, čeprav si je dala kakšno gubico zgladiti, in si rečem, kako je lepa. Zakaj pa ne. Vendar naj bo sprememba oziroma popravek v mejah normale in ne v popolni spremembi videza. Sem pa proti in nasprotujem, ko vidim res mlade punce, da so že podlegle kirurškemu nožu in raznim lepotnim tretmajem. Prav tako sem mnenja, če se že odločiš za ta korak, lepotno operacijo, zaupaj resnično priznanim strokovnjakom na tem področju, katerih je tudi pri nas že kar nekaj dobrih. Kot sem dejala, nimam nič proti, če ima ženska umetne nohte, podaljške v laseh, zglajeno kakšno gubico, vendar ne pretiravati.

Opažam pa, da pri nas estetska kirurgija ni več tako velika tabu tema, postajamo kar odprti v tej smeri. Kar je prav, saj menim, da bi lahko s tem v prihodnje preprečili »nezgode«, ki se kar na dnevni ravni dogajajo čez lužo, v Ameriki.

  • Kateri so po vašem mnenju najbolj pomembni dodatki h končnemu videzu urejene ženske in urejenega moškega?

Vedno sem bila mnenja, da ženska potrebuje, ne glede na to, ali je oblečena casual ali elegantno, in ali nosi drago ali poceni obleko, kvalitetno torbico in kvalitetne čevlje. Pri urejenem moškem pa bi izpostavila tri stvari: čevlje, pas in uro.